Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pro tebe
Butula Cichá, Marie ; Vytiska, Jan (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Deset figurativních obrazů z kuchyně. Technika - akryl na plátně.
Triumf ošklivosti
Kolářová, Monika ; Zálešák, Jan (oponent) ; Houser, Milan (vedoucí práce)
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní malby se snažím dosáhnout rovnováhy mezi těmito všeobecnými zástupci fenoménu krásy a ošklivosti.
Pro tebe
Butula Cichá, Marie ; Vytiska, Jan (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Deset figurativních obrazů z kuchyně. Technika - akryl na plátně.
NEJEN MOdŘE
Novotná, Daria ; Franta, Jiří (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
9 obrazů, olejomalby nebo akryl - obrazy, které se odehrávají ve vodě, na pláži, na molu a v bezprostředním okolí během turistické sezóny - aspekty s turismem u moře spojené – trocha romantiky až na hranici ironie a kýče, konzum, byznys - zpracovávání obrazu vodní hladiny, jejích barev a forem v různých deních dobách a za rozličného osvětlení, reálné i zdánlivě abstraktní - posun motivu popř. jeho fragmentu prostřednictvím zjednodušení formy a barev na hranici abstrakce
Obraz
Šťáva, Martin ; Mainer, Martin (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Moje diplomová práce je cyklus pěti obrazu ve formátu 3x 180cm x 170cm, 190cm x 180cm, 200cm x 170cm akryl na plátno. Zabývám se něčím jako osobní vizuální pamětí. Abstraktní obrazy složené z jednoduchých barevných ploch, u kterých rezignuji na budování prostoru, nebo složitých kompozic chápu jako svého druhu krajiny. Mluvím-li o krajině, samozřejmě nemám na mysli ekologické uskupení přírodních a kulturních prvků, jež vytváří scenérie, které vidíme všude okolo sebe a jež jsou častým námětem mnoha uměleckých prací, napříč rozličnými médi i dnes. Krajinu obrazu chápu ve svém pojetí jako projekci vizuálního prostoru, který ač v podstatě tvořený nekonkrétními prvky, se odkazuje na umělce a umělecké směry dnes již dávno minulé.
Triumf ošklivosti
Kolářová, Monika ; Zálešák, Jan (oponent) ; Houser, Milan (vedoucí práce)
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní malby se snažím dosáhnout rovnováhy mezi těmito všeobecnými zástupci fenoménu krásy a ošklivosti.
Myšlenky rostlin
ŠOBROVÁ, Lenka
Tato práce, s názvem myšlenky rostlin, sestává ze dvou základních částí, a sice z části teoretické a části praktické. Teoretická část práce je zaměřena především na vysvětlení základních myšlenek a inspirace, které se staly východisky pro praktickou část mé práce. V souvislosti s tématem práce je zde také dokumentován výřez současné výtvarné scény, zabývající se rostlinným a krajinářským detailem. Praktická část práce je tvořena obsahově uceleným monumentálním triptychem, zpracovaným pomocí akrylu na plátně.
SITUACE VZTAHU MATKY S DCEROU A JEHO VÝTVARNÉ ZTVÁRNĚNÍ
HEJDOVÁ, Petra
Předložená diplomová práci se zabývá výtvarným zpracováním mého vztahu s matkou, a to zejména po stránce barevného vyjádření, které bylo pro mne stěžejní. Práce je rozdělena na dvě části, na praktickou a teoretickou část. Teoretická část obsahuje pojednání o psychologii barev a jejich působení na lidského jedince. Praktická část se skládá ze šesti velkoformátových obrazů provedených akrylem na plátno, popisu mého individuálního výtvarného vývoje a inspiračních zdrojů.
Doteky
TŘEŠKOVÁ, Marie
Praktická část diplomové práce je tvořena volným cyklem obrazů s názvem {\clqq}Doteky``. Jedná se o 5 figurativních maleb středního a většího formátu, vytvořených akrylovými barvami na plátně. Spojujícím motivem celého cyklu je princip zrcadlení, který se odráží i ve stejnojmenném názvu podtitulu diplomové práce. Významný je ve smyslu symboliky jak výběr jednotlivých dílčích motivů, tak zejména barevnost obrazů. Inspirativně cyklus vychází z četby knihy Zlatý věk od současného českého spisovatele Michala Ajvaze. Písemná část diplomové práce čtenáře především blíže seznamuje s tématem cyklu a jednotlivými motivy a popisuje umělecký záměr, symboliku, barevnost, způsob malby obrazů a použitý materiál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.